Engkau perempuan kejam

10 comments
Engkau perempuan kejam...

hopefully, golongan perempuan sebegini hanyalah segelintir kecil dalam masyarakat...kejam gila. Aku yg keras hati ni pun tidak sekejam ini...*#@$@*%$#

Gambar2 seterusnya menunjukkan seberapa kejam seorang perempuan yang asalnya mempunyai sifat lemah lembut.....berfikir la dua kali sebelum melihat.hehe.karang muka korang pulak aku letak,mana la tau kan.....




Gadis skirt...looks tempting, but evil inside®.

 
ah....gadis penyayang sedang memeluk seekor anak kucing.so sweet (kata Ariff)

 
ek? napa muka lu nampak hodoh semacam? sekali tgk macam jantan pun ada.haha

 
wow. skirt tu belah secara kreatif la plk.selak la lebih sikit lain kali

 
xkan la anak kucing ini ushar underskirt ppuan tu kan? ehem....kecik2 suda gatal

 
Fikir peeping underskirt tu free? dapat tumit kasut wo....

 
Stomping dari sudut yang lain

 
OMG! Not in the mouth!!!

 
Damn la you, b%#&# .... u're so f^%king kejam


No need to say more. already highlighted by the redline

 
Game over

 
Game over?Says who? Pijak lagi sampai lumat. Eyeball as a souvenir
So, thats all. Salah satu bukti adanya perempuan kejam berjalan bebas di muka bumi ini. Dengan anak kucing yang comel pun dia kejam, apatah lagi dengan lelaki? Hoho.... Sebagai pencinta kucing, aku sangat2 la kesal dengan kejadian ini...Di mana logik akal di mana rasa lembut di mana pertimbangan matang? Perempuan ni perlukan psikoterapi ni, xpun hantar ja pg tmpt orang pilipin ja, rasa la kau kena baris ramai2.

Eh, aku lupa warning ini content 18SG......hahahahahahahaha.jgn muntah2 ar

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

10 comments

munchkin said...

x nmpk ba tu gmbr ko huhu

$RauLZaiDi$ said...

ayark..npa yg lain dpt nampak?
ka button readmore aku hilang? jap2,repairing. hehe

$RauLZaiDi$ said...

repaired the "Read More" !:P

Liyana said...

zalim gila slash pmpn ni..pa ba mslh dia..gila kali kan..

$RauLZaiDi$ said...

ppuan mmg zalim, kejam.....=.=

Liyana said...

ui ayt tu ba pmpn mmg zalim n kejam..hey..bkn semua k..huhuhu =p

Nerojei said...

Babi sial punya kejam... Kalau jumpa aku korek biji mata ngan *^$%##$ dia sampai keluar... Pastu potong body parts satu2. Ala2 guro.

nora said...

mmg zalim.........

nora said...

mmg zalim..........

Anonymous said...

fuck punya org!manusiakah lg?
tp,gmbar yg itam putih d atas mcm x related dgn gmbar yg memijak..
mb bukan prempuan dlm gmbar tu yg buat..
perempuan gila!